Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

diumenge, 28 de desembre del 2008

Adéu


Lamento haver de ser jo qui faci aquest comunicat, però així són les coses. Recentment hem rebut una notificació de blogger indicant que s'havien realitzat denúncies contra el fossoblog per contingut inapropiat i que, conseqüentment, procediran a la cancel·lació del blog en menys de 48 hores.

Davant la immediatesa d'aquest avís i veient que el destí del nostre estimat blog està abocat al negre abisme, he pres la decisió de emprendre de nou les nostres andades sota un nom diferent.

Òbviament, tots els continguts que hem anat abocant aquí en els més de 100 posts que s'han arribat a escriure en gairebé un any es perdran en la foscor, per lo qual, us demano la vostra col·labració per copiar tots els posts en el vostre disc i així tornar-los a penjar en el nou blog que estic creant.

Moltes gràcies per tots els bons moments que hem passat, i fins sempre companys!




PD: que m'oblidava... link al nou blog

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Això és una broma?
MMMMMMMM.......
Inocentada d'en L'Icharl?

Com sabeu vosaltres ha dit...

Molt bonic el títol del post...

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Me río de Janeiro...

Anònim ha dit...

Entonces no lo eliminan? jeje
Muy bien hecho leecharl, ha sido EJEMPLAR :-)

L'iCharl ha dit...

vaaaale,

ja veig que no ha colat... per la propera m'ho hauré de currar una mica més...

de qualsevol manera, tancar no tancarem, però a aquest ritme... poc ens falta!

Com sabeu vosaltres ha dit...

una frikada que se m'ha acudit:

Ja que vau proposar de tenir la "frase del mes" o "frase de la setmana" a càrrec de Led's go, jo us proposo "l'adreça del mes": canviar l'adreça de la web cada mes, jeje

aleshores no hi entraríem ni nosaltres