Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dissabte, 12 d’abril del 2008

Derbi (més que motos)

Hola a tothom!

Si mireu dos post més avall, hi veureu l'avantmatx del gran derbi, doncs bé, ha passat una setmana (amb exàmens inclosos pel mig) i sembla que tot allò va ser fa molt de temps...

Vaig dir que faria un reportatge gràfic del aconteixement, i com que "lo prometido es deuda"... aqui el teniu:


(només poso les fotos menys borroses... per la propera ho faré millor)

els Lambrusco's van escalfant...

... perquè els Chuck Norris arriben tard (i no vull assenyalar a ningú)
tot eren balls i xerinol·la entre els Lambrusco's (segurament havien fet honor al seu nom)

LEDs, se te ve borroso!

fent pinya (Solomon, on has trobat aquests fitxatges?)

A punt de començar el partit

i gràcies als seus fantàstics serveis,
els Chuck Norris guanyen!!


Per supuest, de tot això també hi ha vídeo, al youtube per disfrute col·lectiu:





Per cert, després del volei, alguns encara tenien ganes de futbol...



i mentrestant, jo a lo meu...
l'autèntica estrella del partit!!


La veritat, tant enfeinat estava que no tinc ni idea de com va acabar el futbol... però aquí tenen algunes imatges:






i això és tot, fins la propera entrega (n'hi hauran?, qui ho sap), no es rajin de deixar els seus comentaris

15 comentaris:

L'iCharl ha dit...

senyors, una mica de calma... que els deixo solets i se m'escalfen...

els recomano que s'instal·lin un radiador adequat, amb unes aletes convenientment dissenyades per tal d'evacuar la calor dissipada... en cas contrari em faran pujar la T del blog i no és aquesta la intenció...

albus ha dit...

iSenyor L'iCharl,
ha iPensat en dedicar-se al cine?

Chuck Norrys!!!

L'iCharl ha dit...

si albus, em dedicaré a anar al cine a veure pelis... jeje

albus ha dit...

De pandes, no?

L'iCharl ha dit...

si

L'iCharl ha dit...

(només volia continuar amb la conya de fer respostes cada cop més breus...)

Sembla que no hi ha gaire a dir respecte a les fotos... n'haure de fer més!

Anònim ha dit...

i no hi ha foto de la marta peña?¿?¿?

Anònim ha dit...

El primer blog a-acausal que visito!!! Comença amb molts co-comentaris i, cada dia que passa, i a-a mesura que la gent va-a escribint, el nombre de co-o-mentaris va disminuïnt!!!

Anònim ha dit...

tenim fuita de comentaris, això si que és preocupant...

albus ha dit...

He de dir (comunicat oficial) que els Chuck Norrys vam perdre l'últim partit (dijous 17 d'abril) contra els/les Biquinis. Tot està sortint segons tal com ho haviem previst: Donar confiança a l'adversari per després sorpendre'l amb una super rematada, que farà que passem de la penúltima o última posició a la lliga a la primera.
RARARA Chuck Norrys guanyarà!

Anònim ha dit...

petició!

algú ha tingut noticies de la història que va passar al club esportiu dijous a la tarde?

cervesa+club esportiu+tiu en boles+no al trasllat+director=
sisplau!!!! això es mereix un post!!
parleu amb en jose per més info

una salutació des dels rainbows,

Anònim ha dit...

no sé com ningú sap res del tema de dijous...

weno, com he de matar el temps en algo, jo també m'he fet un blogger. Ale!

una salutació des dels Rainbows

L'iCharl ha dit...

em sembla que cap de nosaltres va ser present en dita tancada de dijous.


N'estic segur que hi ha moltes històries que mereixen ésser explicades... Els nostres serveis d'intel·ligència romandran inquisitives per veure que en podem extreure


Una salutació!




Em sembla que properament podrem veure per aquí alguna pala-llevaneus

albus ha dit...

Cotilleos, cotilleos... Convocatoria general! Si sabeu alguna noticia morbosa de la tancada de dijous passat a la uni, informeu-nos!

Anònim ha dit...

pensava que algú estaria més informat que jo, però veig que en treure'm poca cosa.

La història té la forma d'una peli de Tarantino, amb constants flaix backs i lligams.

Jo estava parlant amb una noia als bancs davant dels ascensors, quan passa un noi italià (becari de mecànica) i em pregunta on estava una altra noia becaria també. El noi es va a buscar-la i jo de lluny veig com sembla que pugen cap al bar.

En aquest moment jo abandono el meu banc i pujo cap a electrònica a fer petar la xerrada. Quan torno al meu despatx trobo al italià bastant "content" parlant de Berlusconi. Per contra, la noia estava molt espantada; no havia anat al bar, sinó al club esportiu. Era la seva primera experiència dins del club i el que va trobar va ser un gran botellón (dijous 19h) i un noi despullat amb un cartell de no al trasllat que estava aguantat per la seva titola...

La noia va marxar abans que el director vingués. Però una altra noia que estava amb mi a electrònica sortia per l'ETSEIB en el moment en que es va veure desfilar tota la troupe del club esportiu seguida del director (que segons testimonis, es va fer un fart de riure).