Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dissabte, 25 de juliol del 2009

Top ten: teletiendas

Ja n'he parlat anteriorment dels programes de teletienda i els demencials productes que promocionen (si voleu recordar, aquí a la dreta hi ha un núvol de tags). I malgrat no tinc el costum de afusellar posts d'altres webs, aquesta vegada no m'he pogut estar de planxar-vos això aquí:





A mi m'agradaria afegir-ne un altre, podria ser el que en faci 10 (i així tenir un top ten). Es tracta del shewee, un apèndix urinari que porta a un altre nivell la igualtat entre homes i dones, a partir d'ara elles també podran pixar de peu!

youtubitza-m'ho!

interessades (o interessats) en aquest enllaç trobareu més informació...





-----------------------------------------------------------------------------------------
PD: encara que no té res a veure, m'ha fet gràcia i ho volia compartir. Un altre top ten, aquest sobre: 10 Of The Craziest Homeless Guy Signs


1 comentari:

Anònim ha dit...

Ohhh QUè tendre el Tiddy Bear! Una més d'aquelles coses que un dia inspirat te n'adones que podries inventar i amb què forrar-te, i que veus (com amb tantes coses) que algú ja ho va inventar abans que tu.