Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dissabte, 14 de febrer del 2009

Pop progressiu

Per casualitat, vaig estar a un concert on un dels grups que tocava (Versati1e) tenia algun component musical bastant interessant.

El primer, un Mac a l'escenari. Suposo que la màgia que aportava consistia en una pluja de sons apareguts del no res (altrament dit samplejats, que queda un tant més bonic). I el millor, aquest extraordinari element tret d'enmig del públic, i pel que es va veure, és dels que arriba abans d'hora als concerts, i apareix a l'escenari abans que la resta de músics (no era dels que arriben tard), ja que no necessita gaires proves de so.


juantxi, juantxi, juantxi!!

Quina pena no haver dut càmera!! Doncs res, cercant per l'ordinador (bé, la veritat és que he buidat el mòbil de fotos) he vist amic que vaig trobar fa alguns mesos, i que no va acabar en tan bon estat com aquest.


Qui sap si ell ho faria

Doncs res, només un parell de fotos d'un mateix lloc que ni recordo. Punyetera mandra d'ordenar arxius! Us sona d'alguna cosa?


Diria que no hi vam pas sopar

Gran L'iCharl, saps que quan hagi esbrinat on era, no seria mala idea fer-hi una visiteta, diguem-li visita o diguem-li sopar.

Apa, que vagi bé.

14 comentaris:

L'iCharl ha dit...

Com és possible això!

estic consternat davant l'imatge del pobre panda abandonat al costat del contenidor de bcnETA! AIXÒ NO HO PODEM PERMETRE!!

Des d'aquí vull promoure la creació d'un centre d'adopció i reinserció de pandes abandonats... Podeu fer les vostres aportacions econòmiques directament a mi, jo ja me n'encarregaré de portar una gestió transparent...


Per una ciutat ambsense pandes abandonats,
L'iCharl




PD: aquest restaurant sembla força atrotinat... haurem d'anar-hi un dia a sopar!

Anònim ha dit...

Hola!!

No n'estic absolutament convençut però krek k jo tb tinc akest darrer panda a la meva memòria (i a la de l'ordinador). Si no em falla la memòria, (la meva dic, pk pel ke fa a la de l'ordinador, com bé diu el senyor pebràs fa mandra sobint consultarla.. ja que certs items es troben molt amagats), akest panda es troba a un xinès on vam sopar Pebràs i jo a Mataró. Va ser akella ocasió que ens hi vam acostar ambdós en cotxe, que tu vas aparcar a les afores de la ciutat, que hi havia festa major, correfocs.. tb fou l'escenari de trobada amb "el motorista" gay. Però no puc assegurar que es tracti del mateix panda però en tinc fortes sospites.. què en pensa d'això Albert Pebràs?

Fins aviat

Com sabeu vosaltres ha dit...

Però es deia L'ós panda el lloc on vam sopar?

Jo diria que queia a Gràcia, i em sembla que el gran L'iCharl hi era, quan vaig fer la foto, i potser més gent, però no n'estic segur... tot i que si ho descobrim hi hauríem de fer una visita

Anònim ha dit...

En akell xinès.. ara em venen els detalls jeje, vam preguntar a la cambrera (ke era força bufona) si ens podiem endur una ampolla de licor d'arros.. i krek k va dir que no podia ser pk no els hi kedava (cosa extranya) Aleshores tu vas demanar vodka per a les teves boles (de gelat).
Bona setmana garçons i nana.

Anònim ha dit...

Busqui-ho al google earth i segur que ho trobarà. Hi anem el dimarts 24 ok?

Com sabeu vosaltres ha dit...

Per una vegada que una asiàtica ens entenia en català, encara com no vam demanar unes aromes de Montserrat!! Ostia, si la intenció no era que portés l'ampolla per fer uns xupitos, era endur-nos-la sencera! mare meva, sort que no ho vam fer...

Anònim ha dit...

si.. no me n'hauria pogut anar més aviat akella nit si ens l'haguessim endut l'ampolla.

Anònim ha dit...

coi kin tiberi ens vam fotre allà, amb el k vostè acostuma a ingerir als àpats i ens hi va sobrar fins i tot. kin gustàs de menjar. Vivan las 3 delicias del arroz.
amb carinyo

Com sabeu vosaltres ha dit...

ja ho he trobat, res de Mataró:

Restaurant l'Ós panda

Verdi, 56, 56 - Tel. 93 237 84 43

Restaurant xinés al barri de Gràcia. Menú tradicional. Especialitat en plats d'ànec. Horari: Horari: 13.00 - 16.00 / 20.00 - 00.00

Anònim ha dit...

millor doncs! aixi es més còmode i es pot kedar on sempre, a Gracia. Ja ho visualitzo. Xinès, Bar, Billar.

Un petonàs

Anònim ha dit...

disculpin, deia Xinès, Bar, Kebub, Billar jeje

L'iCharl ha dit...

Bon dia senyors,

entre dues persones heu fet 10 comentaris en 40 minuts!?

La conversa és molt interessant, però això no és cap xat! jejeje
Se suposa que els comentaris són perquè la gent comenti... encara que últimament sembla que poca gent els llegeix!!



PD: Sir Alexei, per quan fem aquesta trobada? En serio vol anar a un Kebab i un Xinés en la mateixa nit? O bé pensa fer un "mestissatge cultural" i anar a un Turc-Xinés??

Anònim ha dit...

Sir L'iCharl,

Lògicament, en el benentès que contesto la seva post data (per cert en gavatcho, PD, es l'abreviatura de pédé, ke a la seva vegada abrevia el mot pédéraste) continuaria fent us incorrecte del dispensador de comentaris a efectes de xat. Vull posar en el seu coneixement que fou el sr Pebras qui em va incitar a replicar...

Quasi oblido que l'autor del present post no es pas vostè si no l'Albert Pebràs. A mi tb m'escou l'ànima veure un adorable osset panda en akell estat.. amb la de felicitat que tindria per repartir. Per ser sincer immediatament vaig començar a pensar en criatures (humanes) i vaig donar amb un video com el k segueix.

http://www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM&feature=rec-HM-r2

Kines cosetes més adorables oi? Els hi caldria un osset panda per poder jugar a això que juguen.
Ciao

Com sabeu vosaltres ha dit...

Home, més val veure una sessió de xat que deixar la cosa morta eh!! I sempre va bé per maquillar (ejem, manipular) les estadístiques de visites del google analytics.

Ho veus Alex, què et vaig dir ahir, avui 2 comentaris nous i he tornat a encertar de qui serien.

Apa Srs, que vagi bé! Espero que us hagi agradat el mail de la ruleta russa (i els altres també).