Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

divendres, 30 de maig del 2008

...

sobren les paraules





PD: aprofito la ocasió per fer-li saber als senyors i senyores de Dreamworks (segur que això els hi arriba) que estic disposat a vendre'm com una **** i cedir aquest espai per la promoció de la pel·licula... Això si, a canvi d'alguna samarreta, disfressa de panda, o com a mínim uns DVD's....
si us negueu, la Rebel·lió Panda us boicotejarà obertament!!


PD2: properament a les seves pantalles del pc
Mikel de Panda presents
Un Panda en Viena!

(a veure quan em passes el video... jejeje)

5 comentaris:

Com sabeu vosaltres ha dit...

Uff, sense palaules.

(per tant no puc escriure més o sense dir res ja em contradiré)

albus ha dit...

Però l'Icharl no se qui ets... ets el dels pantalons taronges o el dels texans blaus?

monЯa Bitllenc ha dit...

Perquè?
Perquè el panda (el de darrera) porta pantalons i no kimono? I als peus, què hi porta? Són uns escalfadors? (jo em pensava que els escalfadors només es podien portar en cas que també es porti palestino i samarreta de ratlles) Per tant, és un panda semi-alternatiu?
Quins prejudicis hi ha en contra dels pandes que van pel món despullats?

El fabricant dels pantalons aquests és el mateix que el dels calçotets de l'Increïble Hulk?

Carlos ha dit...

Sr. MonRa Bitllenc, vostè està completament equivocat. No ha comprès cap dels 3 axiomes...

¡¡¡No són escalfadors!!!

Són refredadors alternatius.

I en el cas de les palestinianes és el complement ideal per la minifaldilla.

Verde, que te quiero verde... verde como los cojones del increíble Hulk...

L'iCharl ha dit...

Estimats súbdits,

recentment he parlat amb el meu amic Esteve (n'Spielberg, jefazu de DreamWorks) i m'ha confirmat que el protagonista està basat en un personatge real. Es tracta d'un panda que va rebre els ensenyaments del mestre en arts marcials i profeta de Déu a la Terra, en Chuck Norris (Chuck Norris sempre escriu en negreta). O sigui que jo no el criticaria gaire, perquè en Kung Fu Panda es pot connectar a internet... fent servir una tostadora com a mòdem!



Que la Rebel·lió Panda sigui amb vosaltres...