Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dijous, 21 d’agost del 2008

Toys "R" Us

Hola a tots i totes!!

He fet una pausa en el meu plà intens de platja + ingestió de cervesa + perseguir guiris + migdiades olímpiques*...

(*) això d'olímpiques no ho dic perquè siguin extraordinàriament llargues, que ho són, si no que, gràcies als xinesos, estic enganxat a esports que fins ara desconeixia (halterofilia, salt de trampoli, gimnasia artistica, ciclisme en pista, hipica, tir olímpic, etc... fins i tot he après les diferències que s'estableixen entre floret, espasa i sabre en la esgrima moderna!!) Tota aquesta informació està ocupant espai al meu cervell i comença a desplaçar el meu pfc... Però del tema olímpic ja us parlarè més endavant... ara no avancem continguts!

... com deia, que he fet una pausa de la meva intensa activitat per fer-vos partíceps de les meves malalties mentals (és que el meu terapeuta tambè està de vacances...). Allá voy:

Tot va començar quan vaig posar la tdt a casa... vaig passar de veure 10,5 canals a veure'n més de 40, entre els quals hi havia no menys de 15 que es dedicaven de manera total o parcial al fabulós mon de la TeleTienda (en endavant TeleBotiga, per allò de la normalització...)

I no em negareu que tot això de la telebotiga té el seu encant freak. Et poden vendre des de ganivets que tallen sabates (jo no sé com he pogut sobreviure fins avui sense tallar sabates...), fins a baba de cargol (verídic) per eliminar arrugues i rejuvenir la pell, tot passant per una infinitat de productes per aprimar-se sense deixar de menjar com un/a porc/a, o per auto-torturar-se amb suposades màquines de fitness que et prometen arribar a ser com els mazas del pressing catch i al final com a molt acabaràs lesionat de per vida i cobrant un subsidi infim...

Doncs resulta que una nit, cap a quarts de 3, estava jo veient la tele (no em demaneu que feia jo despert i mirant la tele a aquelles hores...) i vaig veure que els senyors de la tele-botiga m'ofertaven uns productes que fins ara no havia pensat que em poguessin fer falta...


part 1:

i part 2:

ja sabem quina serà la joguina estrella del proper nadal!



La meva proposta d'estiu és que vostès des de les seves cases (o madrigueres) en propossin altres productes que poguéssim ofertar en el canal de TeleBotiga que properament (si tot va bé) obrirem a can Fossolàndia (ho he vist clar, aquest és el negoci del futur, o potser és que m'ha agafat una insolació...)


Res més per avui... Me'n torno al meu cau a veure els jocs olímpics...

Apa! -ssar bon estiu...



PD: nota per als llamàntols, ahir el mestre Estanislau Verdet va estar a can rac1, al programa del Minoria, tot fent "promoció" del seu nou disc i la consecuent 2ona gira mundial... Un document digne de ser escoltat!

10 comentaris:

Com sabeu vosaltres ha dit...

No ho comento perquè no he vist els vídeos

Sr L'Icharl: Com coi ha arribat vostè a això? No m'esperava aquesta conseqüència de tants dies d'inactivitat.

Ja ens han venut que molts mai havien fet servir res semblant, l'han provat i és genial... molt previsible.

Molt interessant l'expressió de la presentadora al minut 8:42 del 1r vídeo (bàsicament el 2n dura menys).

Recordin, silicona amb silicona, NO! Qui no ha contactat ja amb la Paula? Sr L'Icharl, ja ens passarà la propera entrega...

Entrega que per descomptat, tampoc mirarem.

Unknown ha dit...

i like......

Carlos ha dit...

Visto lo visto, yo supongo que a las 5 de la mañana deben vender cerveza en botellines de Klein, a las 6, una estupenda promoción de dos zapatos de pie izquierdo por el precio de uno, a las 7 de la mañana, una máquina de movimiento perpetuo (justo contrario que las de fitness!) y no quiero imaginarme lo que venderán a otras horas intempestivas.

Por supuesto presupongo un anuncio por hora, porque no debe ser fácil vender cosas así. Pero vender una máquina de movimiento perpetuo sólo Chuck Norris sabe lo que se tarda. En toda la historia de la humanidad sólo se vendieron dos.

Hagan sus contribucions en el campo de la inventiva. Nuevas propuestas serán siempre bienvenidas. Quién sabe si Fossoblog podría dejar de ser un "inocente blog" y convertirse en una exitosa y emprendedora empresa comercial...

Anònim ha dit...

Ya os digo yo que nada de esos cacharros funciona.

Todo lo que venen en teletienda es inservible.

Sin embargo el producto que más me llego a llamar la atención no es un vibrador. Es un dobla camisetas Stanfold.

Anònim ha dit...

i like a lot...... oh my god!

albus ha dit...

Quina explicació! és plena de termes tecnologics: herramienta, romper las mecanicas, palanquear...

Si més no, el que més gràcia m'ha fet són els dibuixos animats del principi que fan que sembli un programa per nens petits.

I recordin tal com a dit el sr. Pebràs... la silicona no és compatible amb els lubricants de silicona.

albus ha dit...

Per la "teletienda" podrien vendre alguns dels productes de l'assignatura de projectes:
- Sabates de tacó amb calefacció, pensades per les noies que treballen de nits al carrer.
- Penjadors multifunció plegables.
- Llums eòliques.
- Carros de la compra amb detectors d'articles.
- Sistemes d'orientació per cecs.
- Coixins despertadors amb llum.
- Monorail.
- Cosa que es posa pel cul (supositori gros) per desestresar(Ho van presentar aquest quatrimestre).

I segur que en recorden molts més.

L'iCharl ha dit...

vaja, vaja, la cosa va prenent forma! (interpretar-ho com vulguin)

En breu començarem a gravar els anuncis, de moment estem buscant un presentador que parli castellà amb accent estranger (imprescindible a tot telebotiga que se precie) i una hostessa (altrament dit bandeja) calentorra, que això sempre ven molt per televisió...
Podria ser la Srta Goooooood, no li caldria aprendre gaire diàleg més del que diu en aquests dos comentaris anteriors...

Sobre les propostes proposades (valgui la redundància), em quedo amb lo de dues sabates del peu esquerre al preu d'una (molt útil per a mutilats de guerra...), o els llums eòlics (o encara millor, llanternes solars!!), lo de cosa gran que es posa al cul per desestressar penso que ja era precisament això el que venien al vídeo...


PD: el doblega-samarretes existeix!! el vaig veure fa uns dies... s'ha de reconèixer que és força útil...

Com sabeu vosaltres ha dit...

Com podem haver passat de 3 a 8 comentaris (amb aquest, 9) en 1 dia? Exacte, això ha pres forma.

monЯa Bitllenc ha dit...

Noop ppucccc cccommmmenntnttttarrrr...

Ambsensevibracions,
monЯa Bitllenc

PD: als que us interessi, a tercer hi ha una assignatura que es diu "Vibracions mecàniques"!