Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dimarts, 10 de juny del 2008

Control de qualitat

ambsense computador...

Que l'etseib és frikisme ho sabem tots. Que hem degenerat no en dubtem ni nosaltres. Que hi ha gent que està pitjor a vegades és cert (obriu el mail dels tontos, jeje... bé, aquests estan MOLT pitjor). Però aquesta collonada tan estúpida no l'havia vist mai. Impressionant:




A qui no li vénen ganes de repetir? Em negava a posar això a la zona fosca ambsense mostrar-ho prèviament de forma ben visible (perquè mostrar-ho invisiblement encara no ho he après). A partir d'ara, en comptes d'enviar mails amb videos, s'ha d'enviar mails amb links als posts i posar els vídeos aquí. Aquest ho mereixia sobradament.

11 comentaris:

monЯa Bitllenc ha dit...

Si aquest és el vídeo que poden ensenyar i penjar-lo a internet... no vull saber com deuen ser els que no es poden ensenyar (perquè segur que n'hi ha!)
I si no, que m'expliquin en quina situació se'ls va acudir fer aquesta prova que elles en diuen "Panties resistance", perquè del que que dubto és de què el que s'està posant a prova aquí sigui precisament la resistència del teixit. (No, el de la grua tampoc!)

Estic expectant per a què algú trobi la versió masculina d'un test com aquests i que es deixin de fer simulacres amb pomes! (amb el conseqüent perill que, a causa de la pressió, la poma pugui entrar en certs llocs d'on no crec que sigui massa fàcil treure-la)
Cal tenir en compte que la prova requereix una major complexitat, on els efectes de la pressió poden ser més nocius...

Carlos ha dit...

M'agrada veure com la teva recerca produeix resultats de gran qualitat.

T'animo a ser perseverant en la teva recerca.

Per cert, ¿això té algo a veure amb S.E.P. (Sistemes Erèctils de Putència)?

monЯa Bitllenc ha dit...

Com de costum, una pregunta:

Així és com es va inventar el tanga?


Jo creia que, de per si, el tanga podia arribar a molestar, o que aquella tireta tibés massa... però d'aquí a que els seus origens fossin tan dolorosos, no m'ho pensava pas!

Com sabeu vosaltres ha dit...

No, els sistemes erèctils encara no m'exciten, especialment perquè no són 6 temes sinó que n'hi ha 8. És tan bo que no fa gràcia.

No els ha agradat veure com els anava apretant el cul, i en especial el castanyot que es fot la primera noia?

Sr Bitllenc, el concepte de poma interior preferiria no desenvolupar-lo encara... en mal lloc ho ha anat a presentar.


Veig que en LEDs estava al cas eh... així treballen al freakcea...

i que duri!

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Si aquestes son les "Tanga Girls" americanes no em vull imaginar com deuen de ser les Basques.

PD: Directamente mesuraran en pdU

albus ha dit...

Crec, i us ho dic sincerament, que aquest video té un contingut que surt dels límits del sistema Fosso.

Anònim ha dit...

jajajaja, que jefe qui ho ha penjat, si senyor

la versió masculina nose jo si és molt recomanable, jo proposo buscar la versió panda del test, jeje.

Adeu!

Anònim ha dit...

MMhh.. el que trobo a faltar és el vídeo de la segona part en la que això de penjar-les amb la grua semblarà cosa de nens al costat de l'ampalació carnal a la que probablement sotmetria sense pietat la primera i la segona candidata.

L'iCharl ha dit...

Jo només vull constatar un fet,

si aquest "assaig a ruptura" es realitzés amb homes (entenent home com a individu masculí), després de la ruptura del límit elàstic del "gallumbo" (Capitàn?), s'esdevindrien uns interminables minuts d'intens dolor que comença al ventre i va pujant i... buenu, ja sabeu a que em refereixo, oi?

en canvi, a aquestes xicotes les veig molt rialleres, acaben "l'experiment" entre somriures... Si fins i tot fan cua per ser penjades de la grua!!

Jo no voldria treure conclusions precipitades, però es que això té un nom...

Com sabeu vosaltres ha dit...

L'Icharl, a qui no li agrada sentir aquest plaer? No es guardi els conceptes a casa home, deixem-nos de finures.

Sete, aquest vídeo s'havia de penjar. Més en tinguéssim.

Ostres a les 8 del matí ja anem calents? Tant malament està la cosa?

monЯa Bitllenc ha dit...

El conductor de la grua hauria d'anar en compte...... en no equivocar-se de palanca!!! jeje