Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

divendres, 13 de juny del 2008

On és el gos?

Després del magnífic vídeo en què s'ha pogut mesurar la seva resistència més que no pas la de les calces exposades, continuem amb la càrrega amb la nova campanya engegada per Carrefour (Carreful per la xusma) mitjançant el procediment de porta a porta que tant d'èxit està aconseguint darrerament.


Quants de vostès ho han interpretat igual?

Ara que estem en condicions d'escassedat, diguem prou al contingut essencialment destinat a la mostra, prou als aparadors lluents i prou a l'excés de consum, no fos cas que s'apugin encara més els preus.

5 comentaris:

L'iCharl ha dit...

si senyor!

això és publicitat directa i lu demés són tonteries!!

ja ho heu sentit noies, ESCOTS FORA!!
(i amb pantalla de 37", que ho puguem veuré bé)


És l'estiu o és que cada vegada anem més calents?? jejeje


Apa senyors! me'n vaig a prendre una dutxa (freda) i a dormir... a reveure!

monЯa Bitllenc ha dit...

És tard i no tinc paraules... així que us deixo amb les 20 millors frases de la televisió catalana.

Bona niiit!

monЯa Bitllenc ha dit...

Per cert, jo ho entenc al revés... escots fora, per mi, significa portar samarretes de coll alt.

Com sabeu vosaltres ha dit...

Uff, senyors, no sé quina serà la interpretació d'aquesta gent. Sempre negativa, això segur!!

Però com a mínim, aquesta hora és més decent per anar calent que a les 7:58 del matí.

Ostres, me n'havia oblidat. Com pot fer publicitat d'una cadena segons la qual sí som tontos si hi comprem. Senyors, Gora Media Market!!

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Crec que la millor manera de que les coses quedin clares és amb una imatge (que val més que 1000 paraules). O sigui que ja ho estan deixant clar aquest del carrefour, que aquesta incertesa m'està provocant una angoixa vital que no em deixa... Bueno, ara no se m'acut re, pero segur que no em deixa fer algo.