Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dilluns, 2 de juny del 2008

Yo pa ser feliz quiero un camión

parafrasejant a en Loquillo... [veure]

(tranquils, no posaré lletres de cançons, això ho deixo per als de la fotosecta...)


però no un camió qualsevol, jo el que realment vull és un

CAMIÓ-PANDA
cortesia del Honorable Panda Master, Sir Dafit Fifthane


ja ho veuen, "y luego dicen que el friki soy yo"...




PD: que ha passat amb la zona fosca?? hauríem d'engegar un Pla d'Actuació Blogístic de reactivació de les seccions amb que va néixer aquest blog...


8 comentaris:

albus ha dit...

Amb tant de panda aviat farem la competència a la reserva xina de defensa dels pandes. Ara fins i tot en camions! Em pregunto d'on, com i quan sir Dafid Panda Master ha tret aquestes fotos.

L'Icharl menys panda i més HCI!

Com sabeu vosaltres ha dit...

Ja li he fet cas. No és dels millors continguts però de ben segur que al senyor Cisquet li farà il·lusió.

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Benvolguts socis, patitzants...

Degut a que quan miro el FOSSOBLOG estic treballant al CTCA aixecant la república Panda (o el que collons sigui), prefereixo no mirar la zona fosca.

Qualsevol descripció exhaustiva serà benvinguda.

L'iCharl ha dit...

Molt bona aportació Sr Pebràs!!
(pot estar tranquil el soci Cisquet, la guia d'interiorisme no és tant fosca com d'altres regions de la zona fosca...)

Estic ben segur que només amb els lavabos de la UPC en podríem fer una guia similar...
En serio, aquesta és una altra idea que tinc a la recàmera per a un futur post... però encara no tinc suficients recursos gràfics... haurem de treballar-hi!


Apa! torneu a la feina!!

Anònim ha dit...

In Rainbows is back (for a while). Només un comentari (i me l'heu de permetre encara que no tingui res a veure amb el post).

Recordo quan estava a 1er de carrera. Era el famós divendres després del sopar de fi de curs. Aquell matí tenia classe amb en Lusa, i l'home ens va passar una sèrie de transparències sobre l'alcoholisme i com mantenir-se sobri.

Bé els anys han passat, i una tradició tan vella com la d'armar-la el dia següent del sopar de fi de carrera ha sigut prohibida (que consti que tinc l'honor de dir que vaig participar a l'última barricada a l'ETSEIB!).

La tradició ha sigut prohibida per evitar que els borratxos facin de les seves.

Espero que hagueu caigut en el detall:

http://www.etseib.upc.edu/index.php?option=com_content&task=view&id=893&Itemid=1

(igualment passeu per la web de l'ETSEIB).

Senyors, sembla que ens estan dient algo.


Una salutació des dels Rainbows

Anònim ha dit...

uoooooo, vaig estar present en el moment de fer aquestes fotos i veig que l'autor les va fer arribar alla on em va dir.

Son del GP Camió d'aquest any mentre el Daffid i jo passejavem pel circuit.

Ruger, alla si que es colaven camions, pero de veritat! jeje

deww

L'iCharl ha dit...

jajaja

alcohòlics anònims a la ETSEIB!!

això havia d'encapçalar el blog...




ei Sete!!! Ja m'ho suposava d'on havia sortit aquest camió...
No deuríeu veure al conductor, oi? Perquè aquest sí que es mereix una foto seva aquí...

Com sabeu vosaltres ha dit...

Sr L'Icharl, de les fotos que vostè busca o vol fer segurament en tinc unes quantes. Vagi al meu space del msn als àlbums "L'ETSEIB és maca" i disfrutarà.

Però no costa res fer-ne unes quantes i amb millor qualitat que la que ofereix la càmera del meu mòbil. La novetat pèssima serà dur una càmera expressament per a això...

Animin-se. Ara poden :D