Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

diumenge, 20 de juliol del 2008

Sonen bé?

No hi ha ganes d'inventar-se una gran explicació prèvia del que he penjat. Senzillament vegin el nivell de paranoia mental que corre per can youtube:

(L'iCharl diu: la veritat, no sé quin comentari fer a aquests videos... em superen)

Doncs el mateix vaig pensar jo


Aquest en una discoteca em faria una mica de por

Aquí va un nou muntatge molt bonic per a viciats del joc:


Quin tipus de persona fa aquestes coses?

Aquest últim va dedicat als més nazis, que com tots sabem n'hi ha un munt. Quedin-se amb el final:


Comentin vostès

8 comentaris:

Anònim ha dit...

http://es.youtube.com/watch?v=z2KROs72tzo

L'iCharl ha dit...

crec que youtube està fent molt de mal a aquesta societat...

la extinció de l'ésser humà no serà produïda pel canvi climàtic ni per cap holocaust nuclear... no senyors, youtube acabarà amb tots nosaltres!!


i mira que nosaltres estem molt malament, però ja ho diuen, n'hi ha més fora que dintre!

Anònim ha dit...

youtube estarà fent molt de mal, però en el meu cas ha sigut com una benedicció.

Quants videoclips tindria jo grabats en cintes VHS (em tiraba hores mirant la programació i programant el video per aconseguir els videoclips de l'Sputnik que volia). Però un dia el video va fer pufff. I totes les cintes de video que tenia es van quedar sense medi de projecció... Concerts de Blur, dels Beastie Boys, el Unplugged de Nirvana... tot a la merda.

Després d'un lapsus de temps i de la introducció a casa d'internet la meva vida va a tornar a ser la d'abans.

GRÀCIES YOUTUBE!!!

una salutació des dels Rainbows barcelonins

albus ha dit...

Em pregunto, com algú pot arribar a estar tant avorrit com per dedicar-se a fer aquest tipus de videoclips. A mi m'haurien de donar un bon feix de bitllets per fer algo així.
El Youtube està expandint els friquis per tot el planeta i això que fa només tres anys que es va fundar. El friquisme és exponencial.

Anònim ha dit...

només 3 anys? joder, sí que hi ha friquisme jajaja

tot i així he de dir que els videos aquests són de molt mal gust

http://es.youtube.com/watch?v=GDS83yrM30Y

Anònim ha dit...

uEeeeEiiisSs!!!!ahir t vai dir k firmaria....i aki tik....firmant....jijiji




___i k lo dahir sa d repetir xo am mes people....e??^^



mOOooLS bSuUUus a tOtS!!!!muuaaaa

Com sabeu vosaltres ha dit...

Jaja, ja veig que t'agraden els posts eh :D

Quedem quan vulguis, però millor que sigui quan estiguis a Barcelona, que Lleida queda un pèl lluny (i dos també).

Que vagi mb!!

Anònim ha dit...

En el benentès que, vistos els vídeos que s'han publicat en el bloc i que són d'una qualitat excepcional i, que fa molts dies que no havia entrat en aquest bloc tot i que sí que havia vist aquest post però no havia comentat, em veig amb la obligació de que ara sí: faré un comentari al post que el Sr. Pebràs va publicar fa uns dies, sense oblidar, però, que comento tan tard perquè no he tingut temps fins ara... Així doncs, sense més preàmbuls i anant directe al gra, el comentari que volia fer és, per tant, doncs: PAM! (PAM! PAM! PAM! PAM! PAM!!!!)