Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

diumenge, 17 de maig del 2009

The Real Sumo Fighting

Jo no m'aventuro a dir si això que us mostraré a continuació ho ha fet algun aficionadillo a casa seva o si realment la televisió japonesa ha degenerat fins al punt de retransmetre els combats de Sumo (aquest GRAN esport) d'aquesta manera. Perquè realment a can nipó sovint sembla que els falta un bull.

Estic parlant de vídeos maqueaos de combats de Sumo amb efectes especials a l'estil Street Fighter afegits. Si penseu que el concepte ja promet, us asseguro que el resultat no us decebrà.

Endavant vídeo: The Real Sumo Fighting #8


Més txitxa:

The Real Sumo Fighting #7
The Real Sumo Fighting #6

I encara més txitxa a la pàgina d'un tal checkit014 a llutub.

1 comentari:

L'iCharl ha dit...

Ostres!! COM MOLA!!!

jo em pensava que el sumo era una cosa lenta i avorrida, tant friki que només podia agradar-li als japos... volem menys futbol i més sumo (a l'estil Bola de Drac, es clar)


Tens molta raó quan dius que estan bojos aquests japonesos, no sé on aniran a parar, però no van pel bon camí...