Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dilluns, 18 de maig del 2009

Tres en un burro

Jo no entenc en medicina... però, què passaria si ens prenguéssim a la vegada: un estimulant, un sedant[1] i diurètic? El que sí què sabem que pot passar és si reunim en un mateix plató a Pocholo, Jesús Quintero i El Risitas (respectivament) parlant de temes... "filosòfics" sobre la vida com ara: diners, el sexe, sexualitat, drogues, caviar, JB... el que deia, sobre la vida!

Igual que amb el que podria passar pel cas dels medicaments, amb tanta barreja ja no saps quin fa més efecte i, en aquest plató ja no se sap qui acaba còmplice amb qui, ni qui se'n riu de qui.
Res més, us deixo amb aquesta mescla tan curiosa i que acabeu de tenir un bon dia!

Entra vídeo:



Presti's especal atenció a la frase d'en Risitas als 4' 07'' i el canvi de nom de Pocholo
Aquest home poseeix una gran filmografia a youtube... que això no serveixi de precedent i ara no entrem en un espiral de Quintero-Risisme.

Ambsensemés, rebin una cordial salutació.

[1] No em refereixo a un laxant de doble efecte.

1 comentari:

Ente Extraterrestre Torralba ha dit...

Jo quan vaig veure aquest video per primer cop pensava que era infografia o algun tipus de retoc d'imatge, perquè estava convençut que si reunies aquesta penya, l'univers colapsava en un punt i ens n'anàvem tots a prendre vents. Aparentment no.

Jo em quedo amb una impactant pregunta:

"tú ereh maricóng? maricóng del tó?"