Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dijous, 25 de juny del 2009

estop moushon

Recordo que fa un temps l'amic Monra Bitllenc va deixar caure la idea de fer un vídeo d'animació en plan stop motion (per exemple com aquests: exemple1, exemple2, can youtube n'és ple!). És una d'aquelles coses que es diuen i despres s'obliden, però me n'he recordat en veure aquest vídeo, m'ha impactat:

encara més impressionant el making of...


en fi, fins aqui la meva primera aportació en 3 setmanes... prometo estar més creatiu en properes entregues. I recordeu, si mai tenim un parell de setmanes lliures, hauriem de fer un video com aquests!

7 comentaris:

Ente Extraterrestre Torralba ha dit...

A la prehistòria un que jo em sé en va fer un d'stop motion:

http://www.youtube.com/watch?v=RejDaktqFRk

Mjukkinderna ha dit...

aah puaj

You have shit on your wheels, ma'

L'iCharl ha dit...

qui collons és mjukkinderna??
aquí no en volem d'spam!

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Osti, m'he de revisar la vista. Em pensava que el muñeco samurai era la duquesa de alba...

Mjukkinderna ha dit...

Quién adora al muñeco samurai?

Mjukkinderna ha dit...

Quién adora al muñeco samurai?

Anònim ha dit...

Per què coi ningu es protegeix els ous abans de rebre aquest dolorós i castigador impacte? O es que en realitat només fan comèdia? A vere, si veus venir un cop et protegeixes o no?