Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dimarts, 2 de juny del 2009

Qué grande es el cine!

L'altre dia, estant amb uns amics i unes cerveses, vam començar a citar frases cèlebres del cine...
La veritat, després de mitja hora reproduint (de memòria!) diàlegs sencers de Pulp Fiction, El Sargento de Hierro, La Chaqueta Metalica, Apocalipse Now, Airbag, Torrente (I, II y III), Harry el Sucio, La Jungla de Cristal, y etc... No vam arribar a posar-nos d'acord en quina era la millor frase. Per això he decidit obrir un nou post i convidar a tota la parròquia a que diguin

quina és la millor frase del cine

alguns exemples (que tots ens coneixem de memòria):
- Clint Eastwood (més d'en Clint) (una altra més) (i aquí va un bon plec d'en Clint)
- Harvey Keitel (a.k.a. Sr Lobo) tota l'escena és digna de ser parafrasejada!!
- Darth Vader: "su falta de fe me resulta irritante" (m'encanta!!)
- Per acabar, que ja és tard, una ronda d'Airbag! (i) (ii) (iii) i etc...
i prou! que el youtube el sabeu fer anar tots, collons!!




apa! jo ja m'he quedat a gust amb un post a base de youtubes... ara us toca a vosaltres deixar comentaris!! que últimament això està molt parat...



-----------------------------------------------------------------------------------
PD: totes molt bones, sí, però jo em quedo amb els clàssics... com el final de Lo que el viento se llevó:

- Reth, si te vas dónde iré yo? qué podré hacer?
- Francamente querida, eso no me importa!
(clap, clap, clap, un aplauso por favor!! si señor!! viva y bravo!!!)

2 comentaris:

Ente Extraterrestre Torralba ha dit...

Grande lo que el viento se llevó xDD

Per cert, parlant de Darth Vader val la pena enllaçar una escena per la posteritat que em fa riure MOLT. Per si algú no ho ha vist:

DARTH VADER BEING AN ASSHOLE
http://www.youtube.com/watch?v=n67lkFqk2wk

L'iCharl ha dit...

jajajaja
com mola el video aquest d'en Darth Vader!!


tornant al tema de les frases més "macarres"... estic revisant el youtube (algun dia li haurem de dedicar un altar a aquest nou déu) i me n'adono de com canvien alguns personatges amb el doblatge... alguns trobo que fins i tot milloren!


apa! a seguir cascant-vos-les!!