Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

divendres, 3 d’abril del 2009

"POLKASCHWUNG IM ALPENLAND" o "Són folls aquests tirolesos!"

No sé exactament com ni per què, però temps enrera vaig entrar en un espiral de degeneració musical que em va portar a escoltar compulsivament música tirolesa.



No tenia ni tinc ni papa d'alemany, però amb aquestes que un dia vaig descobrir el que semblava ser una mena d'himne del tirol... o bueno, el cany de la senyera però dels tirolesos o no sé què.

Doncs bé, la màgia d'internet va fer que sentís la cançó interpretada en tres ambients clarament diferenciats i vull compartir-ne les imatges per no ser l'únic a qui li van sagnar els timpans:

"Dem Land Tirol die Treue"


- Interpretada en un concert (fins aquí cap problema):


- Remesclada amb música G.A.B.B.E.R. (comencem malament):


- Interpretada per un adolescent borratxo bufant pel broc d'una regadora (no se m'acudeix res més desagradable):


I parlant de gent desagradable. Quin concepte teniu del que pot ser una nit màgica?

4 comentaris:

Ente Extraterrestre Torralba ha dit...

Merda. El més preocupant és que m'excita sobremanera la remescla gabber i no puc parar de sentir-la. ¡CONFESIÓN!

L'iCharl ha dit...

crec que no ha estat una idea gaire bona posar-me a veure això un diumenge al matí desprès del que vam arribar a beure ahir... No sabria descriure la barreja de sensacions que recorren el meu cos en aquests moments...

Suposo que escoltar aquest tipus de música al matí, de camí a la uni o al treball, et deu deixar ben despert...
Com a mínim val a dir que els tirolesos son gent alegre i aparentment afable (desprès ve quan se'ls creuen els cables i envaeixen Polònia... però aquest és un altre tema), a diferencia de la música tradicional d'aquí, que en ocasions pot induir al suïcidi...

Posats a confessar estranyes afiliacions musicals, he de dir que en el seu moment jo em vaig aficionar a sentir música tradicional irlandesa o escocesa (altres 2 pobles d'alegres bevedors compulsius...), fins que la meva salut mental i auditiva es començaren a ressentir i els meus collons van acabar tan inflats com les gaites!


En fin, voldria acabar amb un consell per als més joves: beure està bé, és molt guai i mola molt, però no deixeu que us gravin!! És mol més divertit veure com ho fan els vostres amics!!

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Crec que només deixaré això com a mostra de la música tirolesa que et pots trobar poari...

Com sabeu vosaltres ha dit...

Caram, que bonic anar a un concert a gravar això. No m'imagino a gaires d'aquí anant a gravar unes sardanes.

Sí que és un tant degenerat fotre-li tralla a l'asuntu eh... això quedaria molt maco al programa del Cuní.

Però el de la regadora em supera. Bé haurà d'haver après a tocar-la en algun moment...

PD: quina colla de cabrons, el beefed barf aquest el vau tornar a enviar aquests dies després d'haver-lo vist aquí!? Per ara, jo no he acabat de veure-li la caca a aquest personatge. a veure si algú me'n sap detallar l'instant exacte.