Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dimarts, 25 de novembre del 2008

a voltes amb la teletienda...

Hola panda de freaks!

L'altre nit, en el transcurs d'una conversa amigable, vam acabar parlant del ressorgir de la telebotiga gràcies a la TDT (tema del que ja n'havíem parlat aquí fa uns mesos) i dels meravellosos productes que se'ns ofereixen durant les avorrides i llargues vetllades nocturnes... Concretament vam parlar d'un "producte" en concret que a mi em semblava recordar haver vist però que per algun motiu no tenia indexat al meu arxiu mental. Es tracta del gadget conegut com a Jes Extender (que consti que ningú dels aquí presents ens fan falta artefactes d'aquests) i aquí us deixo l'anunci:




Aquest vídeo em planteja milers de dubtes, que dic milers, centenars!
- podem arribar a entendre com s'incrementa la longitud, però... com s'ho fa per incrementar el diàmetre? Precisament a Materials (o era a Fabricació? ara no ho recordo...) se'ns va explicar que l'efecte era el contrari!!
- d'on han tret els actors per aquest anunci? i les actrius!?
- si us fixeu, al braç del sofà s'hi pot veure el guió... realment el van necessitar? Qui era el guionista d'aquesta infàmia?
- Quanta gent s'haurà comprat el artilugi aquest?
- ... i quantes lessions a la regió púbica haurà provocat?
Aquestes i moltes més preguntes atormenten la meva ment... me'n vaig a descansar que ja he vist prou...

5 comentaris:

Com sabeu vosaltres ha dit...

Paloma Aznar? Jajajaja

Han trencat els principis de Materials!! Això no té preu!

Amic L'iChari, qui ho diu que a cap de nosaltres ens fa falta, jeje. Pensi que aquest aparell ens resol la vida! Perquè nosaltres sense un augment de pit no passem no? Bé, si no sempre podríem fer una visiteta al Pachà dels amics valencians.

No ha pensat mai en un augment de llavis?

Ente Extraterrestre Torralba ha dit...

3NL44G3 Y0U4 C0CK 4ND BU1 FR33 V14G44

La publicitat és un invent del dimoni sense escrúpols que viu de menjar l'olla confonent la gent. Aquest anunci no és més que una caricatura de la resta de merda que s'arriba a anunciar per la televisió.

...en fin, algú vol aprofitar amb mi les despeses d'enviament?

...o si no, provaré això: http://www.youtube.com/watch?v=UU9qjONloMI. El iaio del polo groc m'ha convençut.

Anònim ha dit...

Potser passa desapercebut enmig de tantes recreacions eròtico-lúdiques i testimonis altament convincents, però aquest anunci (Déu beneeixi la publicitat) amaga un inquietant contingut filosòfic, concretament diu:

cambia la vida, cambian las costumbren, cambian nuestros gustos, cambian las cosas a las que damos importancia, si algo no nos gusta o no nos llena, sencillamente lo cambiamos, y eso está bien. En este punto, tal vez sea el momento de preguntarnos, ¿realmente el tamaño importa?

Davant d'arguments tant contundents i aclaparadors, els grans filòsofs s'estremeixen a les seves tombes...


Sincerament, a mi no em fa cap falta, però com que s'apropa Nadal i em sé d'un parell d'amics que els hi farà il·lusió, ara mateix trucaré per demanar-ne 3...

L'iCharl ha dit...

Precisament avui comentava el vídeo aquest amb l'amic Led's i hem pogut arribar a concloure que si augmentem tant el diàmetre com la longitud (desafiant els principis de la elasticitat), a ningú se li escapa que el volum incrementa, òbviament. Ara bé, la massa (en principi) es conserva, per tant, i gràcies a les propietats físiques bàsiques, obtenim que la densitat disminueix!!

Davant d'aquesta idea hom es planteja el següent: que és preferible, petita i "densa" o grossa i "esponjosa"?

Jo em declaro incapaç d'emetre cap valoració... Això sí, una cosa tinc clara, si aquest any fem un "amic invisible" o quelcom similar, ja sé que acabarà caient...

Com sabeu vosaltres ha dit...

A veure, vigilem amb això, que l'any passat vaig fotre molta llenya i vaig ser el que més va rebre.

Així que si ho fem ho fem bé: a putejar tothom!

Gràcies per ser amb mi un dels 2 o 3 de sempre

I a veure si avancem amb el ditxós post #100 o ja s'haurà fet ambsense commemoració