Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dijous, 17 de gener del 2008

Apala&menta

En aquests dies de joia i alegria, els industrialets combinen el seu temps entre estudiar i fer el fossa (com estic fent jo ara mateix). De vegades no podem reprimir la nostra necessitat d'alliberar el nostre nen interior (especialment les embarassades...) i dediquem el temps a altres activitats (com tocar el piano després d'un examen o anar a les rebaixes quan s'hauria d'estar estudiant).

Però la desesperació s'apodera de nosaltres al tornar a submergir el cap en els apunts i veure que encara tenim molt per fer i hem perdut tot un mati.

Doncs bé, he trobat la llum (mai millor dit), i tinc un missatge per tots els que estigueu en la meva situació i que segurament ens omplirà d'esperança (i que s'escau molt en aquests dies en que els telenotícies ja comencen a avorrir-nos amb la mateixa merda de cada 4 anys)

especialment dedicat al sr Pebràs, espero que hi posi l'acompanyament musical adient

Per als que no tinguin la sort de fer aparamenta elèctrica, espero que els exàmens els vagin igualment bé, i que aviat ens poguem llegir pel bloc!

5 comentaris:

Com sabeu vosaltres ha dit...

L'Icharl, ja té el link que buscava, en el benentès que aquest és un estil que el compartim tots.

El proper pas serà fer-ne una variació de l'estil de les d'ahir dimecres.

Sembla que ens agradin molt!

monЯa Bitllenc ha dit...

Senyor L'Ichal (per mi sempre serà Lee Charles),

doncs a mi, això que diu de que dedica les estones d'estudi a fer altres activitats... vindria a ser el que faig jo quan dic que em quedo a estudiar a casa (no faig res, literalment, però res de res!): toco el piano, el xilofó, la gralla, miro les obres de darrera de casa... Però al final penso, i no m'ho he passat bé? Doncs ja està, "a la merda"!

Faci el mateix i ja veurà com no passa res. El problema és que dic: "vale, avui no he fotut RES, demà vaig a estudiar a Barcelona", i arribo allà i (sense tenir en compte altres elements que donen nivells del coeficient de distracció molt elevats, quasi =1 (en p.u., és clar)) em trobo tot de fosses estudiant, o almenys això diuen, i acaba sent impossible fer res, tampoc.

O sigui, que no perdeu més el temps estudiant! Ah, i qui vulgui venir demà a la tarda a l'Illa, ja ho sap! Hi vull anar des del dia 8, però encara no he pogut... segurament estarà tot triat i remenat, però què hi farem!

Per cert, espero que li hagi estat ràpid trobar l'"L'Himne". Més que res per haver d'aguantar tanta estona connectat en aquella web!

Anònim ha dit...

Apalapanda potser hauriem de dir! I amb tecnologia elèctrica i fabricació qui es motiva a estudiar? Dos totxos més aburrits que una clase del Massarnau o del Inquietudes!!

Vinga doncs a empollar. (sense mal pensar)

L'iCharl ha dit...

Be, jo ja no aspiro a entendre les assignatures, només vull aprovar-les i que arribi ja el febrer... Ara per ara, la meva meta és arribar al punt en que no hagi de fer més exàmens (tot i que he de dir que és en època d'exàmens quan més creatiu estic... deu ser que busco vies d'escapament per no haver d'estudiar) Esperem que aquest dia arribi aviat! (potser després els trobem a faltar i tot...)

Be companys, ja queda una setmana menys, hem d'apretar, jejeje. Salut i força!



PD: Espero no haver de comprovar si la promesa electoral del Marià és certa (bé perquè aprovaré l'assignatura i/o perquè aquest individu i els seus amiguets no ens manin...)

Com sabeu vosaltres ha dit...

La clau (-dàtor) és repartir la pala entre les assignatures, que no en sobresurti una respecte la resta (i la divisió).

En fi (i na Fina es van conèixer a Econòmiques): Puta Fabricació dels collons, és infinita i m'està traient temps d'una optativa que ara mateix no pinta massa bé.