Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dimarts, 8 de gener del 2008

Trencaclosques

Amic invisible?
Jo més aviat diria que és enemic visible!!
Abans d'exàmens no es fa un regal així!

Doncs aquí el teniu. Us vaig dir que us posaria al corrent dels avenços que fes amb el trencaclosques. Aquell dia només em vaig atrevir a veure com es començava a desmuntar, perquè la cosa també té truc...

Aquí teniu "la cosa" muntada. Anireu rebent notícies sobre els progressos que he anat fent, ja sigui per muntar-ho com per desmuntar-ho. De fet, així tindré les instruccions per si mai se m'oblida... és a dir, si enlloc de dir-me RAMon, em dic RAMoff.

Res més, seguiu estudiant!!
Quan em trobi en un atzucac mentre ho intento muntar, agrairé qualsevol comentari de suport jeje!

5 comentaris:

L'iCharl ha dit...

Trobo que en aquest cas el concepte "trencaclosques" s'hi escau molt, per si de cas, no li llenci a ningú pel cap...

En quant al mètode per resoldre-ho, com ja vaig dir, el millor mètode seria anar numerant les peces (que no peixos) a mesura que es van extraient, i a l'hora de muntar-ho s'hauria de seguir el mètode LIFO (o potser seria un LOFI??)... bé, crec que he de deixar d'estudiar tant.

Apa! No es trenqui la closca...

albus ha dit...

He estat buscant i he trobat una pàgina on surten les resolucions d'alguns d'aquests trencaclosques. N'hi havia un molt semblant al que es diu "cub de diamant" (o el hijo de Lucifer). Així, en cas de dubte sempre pots mirar la xuleta (encara que perd una mica la gràcia).
Oooo, se m'ha perdut el link de la pàgina. Ara ho hauràs de fer sense ajuda, jejeje

joan ha dit...

m'encanten aquests jocs!!

escolta aquest blog és ocult o algo? no està linkat enlloc!

L'iCharl ha dit...

trobo que hijo de Lucifer és encara millor nom... però no l'acabo de veure per aquest joc


Pel que fa al sr Pistraus, tant ocult no deu ser quan vostè l'ha trobat!
La veritat, encara estem en fase de desenvolupament i una de les coses que ens falla és la promoció, serà un dels temes a tractar a la propera reunió del consell de savis.. Hem d'expandir el blog a tota la comunitat fossa coneguda i després expandir-nos!

Com sabeu vosaltres ha dit...

L'icharl, desenganyi's. El Sr Pistraus disposa d'informació privilegiada, per tant no pot servir d'exemple.

De moment he posat un anunci ben gran a terres de Ningú. Participin a altres blogs i així es donaran a conèixer!!

En fi (i n'Inici són amics des de l'any passat), a estudiar que tenim feina.