Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

diumenge, 20 de gener del 2008

Diàleg rutinari

Hola! Volia escriure alguna cosa però no estic inspirada. Llabors he vist que al blog també hi podem penjar missatges invisibles (posant el text en blanc), però com que no se (nose = nas) que escriure....

Per això he pensat que podriem redactar algo tots junts, com una especie d'encademanent de idees.

I tant, encantat. Només que sàpigues que quedarà com que ho has redactat tu perquè ets qui ha creat l'esborrany. No cal que ho canviis. Parlant de missatges no visibles, a Ningú n'hi havia un però no era evident. He justificat (sense raonar) el meu text. No toquin el dels artres perquè necessito sentir-me (que no escoltar-me) diferent.

Cal que digui qui sóc o es nota (concretament un SOL, és a dir no dos ni tres). Per cert (i dividit per fals), es podria arreglar per a format obra de teatre, a veure si som capaços d'anar-nos parlant els uns als artres, i si pot ser sense dir-nos res, bàsicament tal i com [ràdio] estic propiciant ara mateix.

Doncs, canviant de interlocutor novament, volia oferir una càlida (temperatura de color = 500 K) benvinguda al sr. Leds go!. I animar-lo ha participar no reactivament al blog ambsense excusa quan s'acabin els examens.


Salut i força al canut!

PALA MAXIMA!! Qui sóc?

13 comentaris:

Anònim ha dit...

uooo, holaaaaaaa!!!

Segur que ets l'alba (en resposta a la pregunta del final), oi k ho he encertat?

Els missatges ocults es veuen 1 mica en color blanc, putser els hauries de posar del mateix color que el fons (nose si es pot...)

També t'he reconegut pel gran nombre de links que poses als missatges que escrius, però no entenc perquè en poses tants.

El gran dilema que et plantejo és si saps qui sóc? :P

adeu!!!

(pista: varies lletres són diferents a la resta)

Anònim ha dit...

En realitat, som dos els qui ho hem escrit. El nus ho ha escrit un, i el plantejament i el desenllaç l'altre.
Efectivament estimat Watson, se la seva identitat, però no la diré (suposo que vol mantenir l'anonimat).
La paraula putser ha estat la pista decisiva. Uuuuh!

monЯa Bitllenc ha dit...

En aquest post s'hi detecten dos estils clarament diferenciats:

ESTIL 1: "Invisibilitat"
Això només pot ser obra de la seva instigadora, n'Albus. Que parli en femení també és una pista important.
Gràcies a la pista que s'ha donat al comentari anterior, el desenllaç, doncs, és de la mateixa autora.


ESTIL 2: "Links i jocs de paraules complexos si no hi estàs acostumat"
Això és degut a les influències i els efectes secundaris d'un excés de bolets. Per tant, només pot haver estat obra d'en Pebràs. És més, tot i que ell no ha escrit l'últim paràgraf, estic segur que ha estat qui ha posat "colorido" a les dues lletres (que, per altra part, i en el benentès de no voler ofendre a ningú, són faltes d'ortografia de Mrs. Albus).

Tornem'hi, a estudiar!!

PD: resta d'internautes, feu-me cas, que jo vaig ser capaç de diferenciar-los pel MSN, parlant-me els dos des del mateix ordinador i amb un nom d'usuari que no era de cap dels dos.

Anònim ha dit...

Era obvi, doncs l'ús del femení per part d'un(a) dels autors(es) i l'excés de links i jocs de paraules (alguns una mica forçats he de dir, hauré d'amonestar degudament al autor perquè no n'abusi) per part de l'altre, reduïen considerablement les possibilitats. A més que només som cinc, menys el sr Bitllenc que ja ha escrit i jo que ho estic fent ara, en queden tres (i em porto una), la resolució és trivial (pursuit) i ja ha estat dita pel sr Bitllenc anteriorment esmentat.


Ara be (que vol dir moro), la pregunta que caldria contestar ara és: qui sóc jo? (entesa en el pla físic, no em refereixo al meu lloc en aquest món)

Com sabeu vosaltres ha dit...

Per començar, Qui sóc ho pregunto jo, tan al text (ambsense cap lògica) com ara (tampoc en té però ho pregunto perquè estic fart d'estudiar).

Ni idea de qui és, encara que dubto que sigui dels administradors, ja que ha reconegut mrs Albus per un estil que és meu.

Qui escriu "Putser"? El Sr Sete? Albus no s'inventi que aquesta pista és-clau. Ja sabem que el seu estil és patiller a lo Salomón.

I jo qui sóc, fa pinta de L'Icharl, encara que aquí tots es fan els llestos ocultant la identitat.

Mr Bitllenc, sort de vostè que ens coneix tal com som, sense invencions ni falsedats ni patilles.

Uuuhh!! Salomón has aparegut per aquí!? Apa, no s'hi cansin.

L'iCharl ha dit...

Sr Pebràs, m'ha descobert, jo era I qui sóc jo? ...

(dit així sembla que tingui una crisi d'identitat)

La veritat és que no li he posat gaire difícil, he deixat algunes pistes...

Continuïn amb aquests jocs, i que no decaigui la cosa!




PD: He pensat en els instigadors del post, i he penjat la resposta al "taladro profundo", si demà han de contestar una pregunta com aquesta, tinguin-ho present!

monЯa Bitllenc ha dit...

Ei, som el dia 22 a les 23.27!
Necessito una resposta urgent sobre com es fa un "taladro profundo". Passen més de sis hores de l'hora indicada, espero que ja sabeu la resposta!!!

Com sabeu vosaltres ha dit...

No ens ha entrat. En el fons només és una puta broca per fer forats de profunditat de 10 a 100 vegades el seu diàmetre, amb lubricació i amb opció de facilitar evacuació de viruta.

No sé si això últim m'ho he inventat.

Puta fabricació. Espero que hàgim aprovat tots, fins el dia 30 estarem dubtant.

albus ha dit...

A__tenció al primer comentari!!!!!!!! Revelaré la seva identitat amb la pista decisiva. Després d'una llarga, dura e intensa recerca, us puc dir que si llegiu les inicials en majúscules dels quatre paràgraf que ha escrit, apareixerà el seu nom: SETE!!!!

L__a moda aquesta d'escriure (llegir) entre linies esta arribant a uns extrems fora de lo normal (no tangent)

B__roca mandril, escariador i el fantàstic taladro profundo (que voleu?!, no estic inspirada i acabo de fer fabricació)

U__uuuu?? uuu... mm UPC?

S__alut!

Com sabeu vosaltres ha dit...

Estimada Albus, vull recordar-li que això d'escriure a 90º va ser inventat fa uns quants mesos, època en la qual vostè es va menjar un bon camió com D1 mana (i els esclaus obeeixen). Encara el guardo...!! :P

Putu Sete quin tiu més inútil, jajaja Ho has descobert tu o t'ho ha dit ell?

L'iCharl ha dit...

...això de llarga, dura i amb lubricació sóna encara pitjor que el que vaig escriure jo al meu examen...

Veig que els exàmens us estan perjudicant més del que em pensava...



(aquest missatge ha estat pensat per llegir en horitzontal, d'esquerra a dreta i de dalt a baix, no intenteu buscar missatges ocults que no n'hi han)



(i si ho feu, vés a saber que hi trobareu)


















(Que us deia?)

Arre-beure!

Srta "Y" ha dit...

pareix un exàmen xungo d'anglés ... però en català

Com sabeu vosaltres ha dit...

Srta Y, com vostè haurà pogut veure, el nivell de rallada mental requerit per escriure això és bastant. No s'estressi (ni s'estressi i deui) si ho troba difícil. En el fons només intentem demostrar que això que el català és fàcil no cola (líquida).

Tot un honor que el llistat de vídeos altament estètics no ens hagin impedit de veure-la novament per aquí.