Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dimarts, 12 de febrer del 2008

Mens perturbada in corpore enfermo

Bon dia!

ja que no puc parlar... escric! Però la afonia no us lliurarà de mi!

Amb la sort que em caracteritza (els que m'heu vist al bowling ja ho sabeu), he hagut de posar-me malalt el dia que els metges feien vaga, i a més els amiguets de la tmb també fan vaga (no em feu parlar de ells...). Us imagineu com seria una vaga de osopandas?
I ja que ningú vol treballar, doncs jo tampoc! Aquí va un post totalment precuinat, ficar al microones i servir!




Res més companys, cuideu-vos! Ja sabeu, tot allò de...

quererze tu mismo a quererze tu mucho
y todo zale de verdá de deporte



I per cert! Tenim nou col·laborador, el Sr Alexei, esperem que faci una entrada digna de vostè! I la resta, uniu-vos a l'equip! no paguen gaire però farem teràpia de grup

3 comentaris:

Com sabeu vosaltres ha dit...

L'Icharl, aquesta foto-panda requereix recerca exhaustiva. Però l'haig de felicitar pel regalet en forma d'Hereu. Això no té preu.

Per mal-alt que estigui, vostè segueix essent un mestre per mi.

albus ha dit...

Hola sr. iCharl (iJa iJa),
espero que es millori aviat. Mengi molt de bambú aquests dies i fagi unes bones hivernacions!!

Anònim ha dit...

Merda, sí! Com em posa el Cordobenc quan es posa retòric! No sé exactament per què però després de llegir tot això he acabat mirant mil i un vidrios del Mikimoto a Youtube, atòmic.

(__)_)|||||||||||||3~~~ Ö glupa glupa!