Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dijous, 28 de febrer del 2008

Projectes: Asímptota obliqua en una altra dimensió

Les classes de projectes ja són conegudes arreu de la universitat pel seu caràcter extravagant...

Sense més preàmbuls... (retoc de tambors).... Les FOTOS!!


Fent torres de paper per comprovar que com més temps de planificació millor és el resultat.

TORRE 1: Va caure



TORRE 2: Molt original



TORRE 3: Utilitzant un sistema de subjecció lateral amb cinta adhesiva (Els campions!!)




TORRE 4: On és la torre? (gatillazo)



FITXA ASSIGNATURA: el format era lliure--> Va haver qui va entregar una floreta, un joc, una figura amb cables...

Així, l'esperit de les classes és "open your mind" ambsense posar frens a la creativitat.

14 comentaris:

L'iCharl ha dit...

i la gent diu: a cinquè es fan coses útils de debò juas!

com a mínim no s'avorreixen a classe!

Anònim ha dit...

mmm serà reciclat tot akest paper no? o , mínim agafat de la safata de paperassa rebuitjada per la impresora de la planta 1 quan es col·lapse i deixa tot de caracters estranys al marge inferior.

kè dir, hagués molat ficar la careta de chuck norris enganxada a sobre d'alguna de les k hàbilment s'han tret

bye!

Anònim ha dit...

això representa que és una classe de projectes? estic flipant. Ja m'hagués agradat a mi haver fet torres de paper a classe.... hi ha que tenen sort.

una salutació des dels Rainbows

Com sabeu vosaltres ha dit...

Veient això i havent fet ja l'examen final de l'assignatura, segurament els professors de projectes haurien de quedar com a anònims per conservar una mínima dignitat.

penyabogarde ha dit...

VOSALTRES PERDEU EL CAP, COM EL BARÇA, ESTAN PASSANT COSES MOLT BÈSTIES AL BLOG DELS BOGARDEROS...

Anònim ha dit...

bogarde... no m'enrecordava ni de la seva cara.

Weno fosses, m'espera un apassionat debat polític aquesta nit. Hi ha qui pensa que els debats són avorrits, però a casa els vivim amb una passió diferent, m'atreviria a dir que és com un partit Barça-Madrid (on jo sóc del Barça encara que no m'agrada el furgol).

En companyia del meu oncle ens dediquem a insultar, a criticar i ridiculitzar cada paraula del sr. rajoy.

I a veure si aquesta nit troben a “la niña” jajjaja


Una salutació des dels Rainbows

Com sabeu vosaltres ha dit...

No!! Quan pica el virus bogardià s'ha acabat la decència del post. No en conec altra vacuna que anar-hi i defensar-se.

Sr Alexei, no dubti en convertir les nostres figures en Chuck Norris. Com vostè sap, tots voldríem ser-ho, així que no ens sentirem ni molt menys ofesos. Jo segur que no, que no hi sortia pas!!

Si el paper no és reciclat, com a mínim el podríem reutilitzar de mil maneres. Segur que el sr Rabia ens en recomanaria més d'una...

L'Icharl: com coi no ho considera útil? Serveix per no adormir-se com nosaltres a classe!! Per favor, que jo li hagi de reflexionar això...

Anònim ha dit...

Srta Albus, malgrat l'esforç per mantenir oculta la seva identitat, no li servirà de gaire, els mots encreuats se'ns donen molt be!


Per cert, vagi amb compte! a la seva classe de projectes s'han colat un munt d'estranys éssers amb el cap quadrat i totalment blanc!!
Podrien ser més anònims? I on han deixat el rainbow?

Anònim ha dit...

Avui per primera vegada des de feia molt de temps he aconseguit veure un rainbow (o m'ho ha semblat?). Els rainbows estan en perill d'extinció degut a l'escassetat de pluja...

Qui és ara aquest "somewhere over the rainbow"? Que ningú em tregui la exclusivitat del meu nick! Li ho diré al sr. Thom Yorke

Per cert, ja sabem tots on està la famosa "niña" de rajoy: al seu cap. Sr. Rajoy, serà millor que vagi a un psiquiatre....

Una salutació des dels Rainbows
Everything is in its right place

Anònim ha dit...

UUualaAaa!!!jo tmb vui fer torres d papeeeer!!!....kina envejaa.....^^..jiji

*****byYe!!

albus ha dit...

No entenc res de res. Què és això dels Rainbows? D'on prové?
Pel que he llegit en sou uns quants... Em pensava que ja havia descobert una de les identitats i ara apareixen més anònims Rainbows.

Anònim in Rainbows jo vigilaria, perquè potser l'han clonat. Dormi amb un ull obert.

Somewhere over the rainbows, a clase de projectes tots tenim el cap blanc, més ben dit, ens quedem blancs davant les propostes del professor.

Sr. Alexei, ja li toca escriure un post!! Estrenis!

Anònim ha dit...

ara no puc escriure molt, peró Sra. Albus aquí té algunes webs on podrà trobar l'origen dels rainbows:

http://www.inrainbows.com/

http://www.citizeninsane.eu

http://www.citizeninsane.eu/inrainbows.html

YES, I AM CITIZEN INSANE

una salutació des dels Rainbows

Anònim ha dit...

THE FEELING IS THAT THERE'S SOMETHING WRONG

Seria bo que es publiqués una nova entrada al fossoblog....vaja, dic jo, perquè hauria d’haver-hi una mica més d'activitat tenint en compte tota la gent que hi participa...
això comença decaure...

Us deixo per avui amb:
http://es.youtube.com/watch?v=NieRx4HPLTs

La cançó que sempre escolto quan vaig en avió, i que m'agradaria utilitzar en dues ocasions que encara no han tingut lloc: fer l'amor i en el meu funeral.

Una salutació des dels Rainbows,

Hey man slow down, slow down
Idiot, slow down, slow down

Com sabeu vosaltres ha dit...

A veure si funciona el tema aquest dels links