Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dilluns, 15 de setembre del 2008

Abderramán de Can Carxofa us saluda: HELLO WORLD

Benvolguts conciutadans,

vull agrair de tot cor a l'equip de redactors del Fossoblog que m'hagin volgut acollir i pugui per fi formar part d'aquest contuberni judeo-homosexual que sens dubte ens conduirà a tots plegats a caure cada dia més baix. Espero que la meva contribució aquí us sigui grata i que juntets i alegrets ens ho passem la mar de bé.

Com que les presentacions acostumen a fer-se pesades i els articles menja-pollistes plens d'elogis encara més, he alguns enllaços per obrir aquesta nova etapa de la meva vida i diuen així:

  1. L'hipnòtic rull infinit de Mr. T, pagaria diners per saber-ho reproduir exactament igual en persona (més rulls)
  2. El gat de Schrödinger i la impressora de gats (deu mil trilions més de LOLcats)
  3. El cortejo a una mujer, una gran veritat vista a Yonkis (insòlit!)
..i amb això i un bescuit fins demà a les vuit.

AVÍS: AIXÒ HA ESTAT ESCRIT EN HORARI LABORAL (never more ;-C)

7 comentaris:

L'iCharl ha dit...

En primer lloc, és un honor ser el primer en donar la benvinguda oficial al sr Abderramán al Fossoblog. Estic segur que amb vostè entre les nostres files assolirem cotes de frikisme insòlites, com ja ha demostrat en les seves primeres aportacions...

Molt bona la impressora de gats, i el "cortejo a una mujer"!!, no m'he pogut estar d'obrir-los al treball... Si vostè promet no escriure en horari laboral, jo prometo no llegir-lo en el mateix...

Però com diria el sr.Lobo, ja n'hi ha prou de autofelacions...
TORNEU A LA FEINA!!



P.D.: Son imaginacions meves o al nou vídeo d'Estanislau Verdet (veure capçalera del blog) surt un panda!?!?

Com sabeu vosaltres ha dit...

No són imaginacions seves!

albus ha dit...

Això si que és una presentació, mare meua!!
Però qui em va manar a mi clicar a "més rulls" i seguir clicant a la llista que apareix quan just ha entrat el meu pare a l'habitació... Si la cosa és fosca aviseu (poseu-hi rombes o alguna cosa així).

Un 1010 pels gatets!!! Us heu fixat com passen de negre a gris, i a gris i blanc.

Benvingut al blog, sr. Abderramán de Can Carxofa. Hey, do you have money? jejeje

Com sabeu vosaltres ha dit...

Ostres, que gran el link del cortejo! Res d'avisar amb símbols... com més sorpreses altrament conegudes com monges a la presó millor!!

Per cert (o entre fals), amb quins freaks d'aquesta web té honor de compartir despatx?

Ente Extraterrestre Torralba ha dit...

MUSHAS GRASIAS POR EL SO PORTE KIERO KE SEPAN KE JESUS LES AMA NO IN PORTA KOMO SEAN KOMO PERSONAS TODO LO BE Y LES AMA POR IWAL SOLO KIERO KE SEPAN KE LA SALVASION ES FASIL NADA MAS GRASIAS

Nos formem part del col·lectiu esviaixat enorgètic.

L'iCharl ha dit...

i no hi ha cap animació que no sigui marranota??

déu meu... que he clicat unes quantes a l'atzar i són totes de porcades...

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

En primer lloc donar la benvinguda al señor AbderraMAN (el nou superheroi del Fossoblog).

Al señor L'Ichal: Tu dona gracies que les que has pillat surt gent viva...