Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dimarts, 9 de setembre del 2008

Millor al Simulink...

Ja se sap com de perillós és un allau, però encara ho és més simular-lo! Aquí els amics d'"El hormiguero" van fer una simulació intentant seguir els 4 passos que repassen al principi... però està clar que el medi que van triar no era l'"adequat".
A més, les formigues aquelles (Trancas i Barrancas) estaven fent bromes mentre els altres dos passaven una mala estona i, el típic que passa, que després de tanta gracieta, quan les coses van en sèrio ningú els hi fot ni cas...



Ah... ja ho veuen! Coses del directe!
(- ecte)

No em vull ni imaginar l'asfíxia que ha de produir estar aquí dins... Em sembla que lo d'escopir no els hi va anar del tot bé... sobretot si es salten els passos 1 i 2!


Al tornar a veure aquest vídeo he vist que els de Cuatro l'han retallat i no han ensenyat els moments més durs d'agonia... a veure si algú penja la versió no oficial i ens en donem compte com de difícil és sortir d'un allau!

10 comentaris:

L'iCharl ha dit...

si ja ho diu la meva àvia...
los experimentos con gaseosa!


després d'això només puc dir: burru!!

monЯa Bitllenc ha dit...

Jo sóc un sapastre en tallar celo amb les dents...
Doncs un dia se'm va quedar un petit retall de celo a la dent, d'allà va anar cap al paladar i mica en mica va anar baixant cap a la gola... total que la sensació d'ofec era agobiant.
No sé com, vaig aconseguir treure aquesta miqueta de plàstic de la gargamella...

Suposo que tenir una boleta d'aquestes al coll no deu ser menys asfixiant! I més veient-li com se li queda plena de boletes la boca un cop es treu la màscara!

Ambsenseporalsallaus,
monЯa Bitllenc

Anònim ha dit...

ja veus, poc malament ho passen, sembla que no pero en piscines de boles i coses així... com tinguis moltes al damunt no t'arriba l'aire de fora.

A mi em va passar una cosa semblant pero era amb espuma que quan t'arriba per la cintura fa gracia, pero quan t'arriba pels ulls.... no mola perque has d'anar bufant tota l'estona per apartar-la.

Per cert, targeta vermella a qui ha posat el trailer de la peli que hi ha a sobre dels comptadors de caques, allo si que es una bona caca.

dew!!

Com sabeu vosaltres ha dit...

És que ni el meste Verdet li trobaria l'insult adequat:

Quin tiu més fossa, inútil, capullo, burro, tros de Sete, imbècil, pala i subronmal.

És que som tots uns desgraciats, tot ens passa a nosaltres i als demés no tant! PAM!!!!

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Jo crec que el marron aquest deu de ser amic del tiu que va fer el video de la tita atrevida a la secció fosca...

albus ha dit...

A qui se li acut fer aquesta prova amb boletes de porexpan!!

I tornant al tema de menjar coses inapropiades, fa poc em vaig empassar un pinyol d'oliva i no vaig tenir pas cap sensació d'ofect. És qüestió d'imaginar-se que et menges una pastilla.

Com sabeu vosaltres ha dit...

Sí, i de creure't que la densitat és equiparable, no et fot!?

Vagi-ho provant a veure si algun dia cola.. jeje, mai millor dit.

monЯa Bitllenc ha dit...

Doncs jo en conec un que porta una dent postissa, i un dia menjant li va caure i se la va empassar.
La dent va seguir el cicle normal que fan els aliments pel sistema digestiu (però sense digerir-se) fins que al final.......xofffffff!

La qüestió és que la va trobar i ara la torna a portar!

Ambsensedentsalcul,
monЯa Bitllenc

Com sabeu vosaltres ha dit...

El conec? Suposo que no, però veient el nivell del personal ja no em sorprendria.

Anònim ha dit...

Ja he trobat el pinyol d'oliva.