Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

dimecres, 22 d’octubre del 2008

Lo que se ve por ahí...

Saludos,

Aquí os pongo con una recopilación de 10 imágenes y 1 vídeo de cosas que se encuentran por ahí. Es un poco largo, por lo que espero no herir la sensibilidad de nadie.


fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures


fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures


fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures


fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures


fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures



see more pwn and owned pictures

fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures

fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures

fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures


fail owned pwned pictures
see more pwn and owned pictures


10 comentaris:

albus ha dit...

Bua! Pobre nen... i que cabron el que segueix filmant.

Com sabeu vosaltres ha dit...

Un més que digne successor del dofí.

Sr Cisquet, quina forma de pagament ha utilitzat per tal d'adquirir aquestes imatges?

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

El que sí que li puc assegurar, Sr. Pebràs, és que no he fet servir la forma alternativa de pagament que aparèix a alguna de les imatges.

Quan arribi nadal (a part de matar un gall per donarli a la tía Pepa un tall), es podría estudiar comprar per decorar nines d'aquelles que cantan amb espelmetes al cap.

Per cert, em vaig oblidar premeditadament de possar aquesta pàgina d'humor gràfic: clica aquí

Anònim ha dit...

La meva gosseta tb m'ho feia quan estava en celo (no jo, ella), però com k era massa petita s'havia de conformar amb una cama. No sé kin es més bo, si akest o el de l'ase de fa uns quants posts.
A+!

Com sabeu vosaltres ha dit...

Tenies una gosseta en celo? Quants rotllos en vas haver de gastar per poder-la fer?

Espero que el tall que li doni a la seva tieta no sigui a l'ull!

Ente Extraterrestre Torralba ha dit...

Boníssima col·lecció de FAILs, el Brayle-fail m'ha tingut una bona estona rient xD

BUKKAKE POWER!

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

M'alegra veure que no sóc l'únic que pensa el mateix de l'última foto xD!

L'iCharl ha dit...

però aquests crits són de dolor o de plaer?

BRUTAL el letreru en Braille... no tinc paraules més enllà de lol...



PD: que prengui nota el sr Led's, pel proper Nadal, en comptes de muntar el pessebre al citcea, volem una nina-espelma-bukkake!!

Com sabeu vosaltres ha dit...

Aquesta nina ha convertit la seva espelma en esperma no? Deu ser senixo-parlant. Veig que ho han anat propagant

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Jo crec que la nina aquesta devia estar a cal Vortio: el vortage, la esperma...