Benvinguts a Fossolàndia

Si esteu llegint això és que teniu massa temps lliure... així que ja no tens excusa per no deixar un comentari!!

diumenge, 26 d’octubre del 2008

The Perry Bible Fellowship

The Perry bible Fellowship és una tira còmica amb un estil molt peculiar que exprem el suc dels tòpics de la cultura occidental a tope fent-ne una relectura carregada d'ironia i de mala llet.

He fet una tria del meu TOP 5 de tires per obrir-vos la gana. Per ordre cronològic:

Si voleu més canya al 1r comentari trobareu més enllaços del meu ranking i si encara voleu en més, a la pàgina web oficial podeu consumir tira rera tira: The Perry Bible Fellowship.

4 comentaris:

Ente Extraterrestre Torralba ha dit...

La resta del meu chart en ordre cronològic invers:

Catch_Phrase
Finneas
Psychoanalyst
Passed_On
Kitty_Photographer
Mario_Too
Wishing_Well
Gingerbread_Man
Secret_Mutant_Hero_Team
Tunnel_of_Love
Special_Delivery
The_Golden_Ticket
Book_World
Nice_Shirt
Freaking_Vortex
No_Survivors
Not_Today_Little_One
Suicide_Train
Sun_Love
Space_Helmet

L'iCharl ha dit...

ep! Déu n'hi do sr Ente... quin ritme de posts que portem!

Estan molt bé les tires còmiques aquestes, ara bé, algunes les trobo un pèl crues... deu ser que el meu coneixement d'anglès no em dóna per treure'n tot el suc i el doble sentit, o pot ser que el sentit de l'humor d'aquest tiu se m'escapi de les mans...

En tot cas, gràcies pel "descobriment"



PD: no puc evitar preguntar-ho... d'on treus el temps per mirar tantes webs i descobrir aquestes coses? i no és només per les coses que penges al blog... com t'ho fas per saber tant de tantes coses diferents? intueixo moltes hores de navegar per internet...
(començo a sospitar que realment estas posseït per un extraterrestre i no dorms per les nits... t'estaré vigilant, Torralba I'll be watching you...)

Ente Extraterrestre Torralba ha dit...

Bueno pot agradar o no però a mi em sembla bastant singular la homogeneïtat del nivell de les tires (molt poques es pot dir que siguin basura respecte les altres) i la qualitat del dibuix, que va alternant estils molt diferents.

I m'afalagues immerescudament, encara que probablement hagi cremat més hores de la meva vida absorvint porqueria de les que serien recomanables xD

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Caram, això és bastant adictiu.

Crec que hauria de continuar treballant al C17C34, però no abans de passar-vos una tira amb la que he rigut bastant:

Toad Race